2009年11月16日 星期一

Google 翻譯_好用,

幾十種語言,整頁互相翻譯,
___________________________________
'You can go harder,' I said.

By the time he was massaging my right calf, my foot resting on his shoulder, he was stiffening. When he reached the toes of that foot he was hard. He shifted so he was coming out of his shorts, put my other leg on his shoulder, and scooted up the bed until he entered me.

http://belledejour-uk.blogspot.com/2004_09_01_archive.html
「青樓怨婦」(Belle de Jour)
布魯克.馬格南提(Brooke Magnanti)
倫敦應召女
網路爆紅應召女 竟是美女醫學博士

Google 翻譯:
'你可以去難,'我說。

到時候,他按摩了我的右小腿,我的腳擱在他的肩上,他是勁。 當他遊到腳趾的腳,他的努力。 他轉向所以他走出他的短褲,把我的另一條腿在他的肩上,和薩巴蒂尼了床,直到他進入了我。

沒有留言:

張貼留言