2020年4月27日 星期一

How Can I Tell Her - Lobo ,歌詞,中文,

2020,1,27  週一
(15:44)

林技師翻譯的,

________

She knows when I'm lonesome,  
She cries when I'm sad 
She's up in the good times,  
She's down in the bad 
Whenever I'm discouraged,  
She knows just what to do 
But girl she doesn't know about you.  

I can tell her my troubles,  
She makes them all seem right 
I can make up excuses not to hold her at night 
We can talk of tomorrow,  
I'll tell her things that I want to do 
But girl how can I tell her about you.  
How can I tell her about you 
Girl please tell me what to do 
Everything seems right whenever I'm with you 
So girl won't you tell me  
How to tell her about you.  
Ooh…aah…  

How can I tell her I don't miss her whenever I'm away 
How can I say it's you I think of every single night and day 
But when is it easy telling someone we're through 
Ah girl help me tell her about you.  
How can I tell her about you 
Girl please tell me what to do 
Everything seems right whenever I'm with you 
So girl won't you tell me  
How to tell her about you.  
Ooh…ooh… 
Aah…aah… 

________

當我寂寞時 她知道
當我悲傷時 她哭泣
快樂的日子裏 她神采飛揚
在糟糕的情況時 她心情低落
當我心情沮喪
她知道該做什麼
 但是 女孩 她不知道妳的存在

我可以對她傾訴我的煩惱
她可以解決得似乎妥妥當當
我可以捏造各種藉口不在夜裏擁抱她
我們可以談論未來
我會告訴她我想做的事
但是 女孩 我該如何告訴她關於妳的事

我該如何告訴她關於妳的事
女孩 請告訴我該怎麼辦
與妳在一起時 一切看起來理所當然
所以 女孩 告訴我
該如何告訴她關於妳的事
~~

我怎能告訴她當我出門在外時 我並不想她
我怎能說朝思暮想的人是妳
然而何時才能自在地告訴別人說我們之間結束了
  女孩 幫我告訴她關於妳的事

我該如何告訴她關於妳的事
女孩告訴我該做些什麼
與妳在一起時 一切看起來理所當然
所以 女孩 告訴我
該如何告訴她關於妳的事
~~
~~

沒有留言:

張貼留言